A french trio arrive in Tbilisi to gain ownership of an unlikely inheritance of a castle. Accompanied by their interpreter, the three meet on a bus that drives them to the mountains, where an old man and his son are transporting an empty coffin. The two men visit an old enemy clan where the grandfather has to be sacrificed in order to end the rivalry between their families. Armed with a camera, the trio decides to interfere in the settling of scores.