A youthful, charismatic President surrounds himself with a team of loyal and brilliant men. At the heart of this circle is Saint Guillaume, his mentor, retired from politics, but still powerful. The President is a man committed to social justice and world peace; yet he is also a solitary, tormented man who can feel unconditional love only for his daughter Nahema. When Nahema meets charming, rebellious Mathieu by chance, the latter quickly gets promoted to important positions. As Mathieu advances further into the shadowy heart of the President's realm, secrets are uncovered, which could ruin the career of the President.