Good-looking, young and in love… Marc and Emma are the new owners of a house that's been uninhabited for thirty years. They're unaware that, a long time ago, the house's cellar was a gay nightclub. April 29, 1979 at 2.00 a.m., following an electrical accident with the foam machine right in the middle of a disco party, the club was ruined. Five of the dancers' bodies were never found. Today the house is haunted by five gay ghosts who like to party and tease. Marc sees them; Emma doesn't. Marc's ‘visions’ cause Emma to leave him and he finds himself alone and wondering. Moved by this man cast adrift, the ghosts will help reconquer Emma.