Five names endlessly repeated. Five obsessive gestures. Five moments of war. Antonin has returned from the fighting without any visible signs of injury. But his wounds are of an intimate, internal nature, deeply buried. It’s 1919 and Professor Labrousse, a pioneer at treating soldiers suffering traumatic shock, develops a passionate interest in Antonin’s case. His new, controversial method involves making the patient relive the most intense moments of the war in order to free himself from them.