After the death of his wife, a musician, the seventy-year old protagonist feels completely lost. First a friend of his, an incorrigible womaniser, and then his daughter try to help out by having him to stay. What gives him back his taste for life, however, is Suzanne. Although she belongs to a different world and is much younger, Suzanne will be his last love.