An official of the German embassy in Georgia is dissatisfied with his monotonous job and uneventful personal life. Things are changed by the encounter with a young girl who tries to rob him. Fascinated by the existence of this kid who has to live by his wits, the diplomat gradually moves closer to his world. Something like a father-daughter relationship develops between the two, attracting malicious comment.