Through obsessive sexual encounters with a sixteen-year old boy, fifty-year old social worker Elsa discovers the whole extent of the desire she had always repressed. We then discover that the boy has just come out of a reform school and that Elsa is his social inclusion tutor. The relationship between the two becomes increasingly ambivalent and sado-masochistic, though not without tenderness and love.