Geneva train station. A woman is leaving for a conference in Marseilles. A man is rushing to Berlin to discover his son. A young woman is moving to Naples. And when all three sit opposite each other, a new reality might be established. Three encounters, three personal stories that are interwoven at the station. And if real life were somewhere else?