A group of eight people live isolated in crumbling installations. They cannot abandon the complex and they live in a constant state of vigilance. The food supplies are running out and they urgently need medicines and ammunitions, but in order to find them they must abandon the secure area. What lurks outside the small area they inhabit, however, is so menacing that they dare not even speak of it.