León is a solitary man with no job or friends. He cares for his elderly mother until she dies. To relieve his loneliness, he likes to rifle through his neighbours’ mail, listen in on conversations and watch the coming and going of passengers at different stations. One day a noisy Spanish girl called Lola moves into the area, drawing his full attention.