Santiago is an actor in a hit vaudeville revue. Long-separated, he lives with Ana, a supporting actress with the same company. One night his son Guillermo bursts into the flat, thrown out by his mother after another of their endless fights. Thirty-year-old Guille has started to study several times and dropped out each time, never having done a day’s work in his life, but he’s a seducer and plans to continue getting by as he can. However, his father fails to see the funny side of the situation...