Early one morning, the corpse of a young girl is found in a working-class area of a Catalonian city. The night before there had been a street dance attended by the director of a social centre in the process of separating from his partner and a woman who learns that her husband has been sleeping with her younger sister. The policeman in charge of the investigation endeavours to recover his lover as he takes a closer look at the suspects’ tormented lives.