Galicia, seven years ago. Three close brothers, Boris, Carlos and Alex spend the last weekend of their holidays in a seaside village. Since the death of their father eight years earlier, Carlos, 26, has taken over the family printing business. Boris, the eldest, 28, is a loser, a bon vivant in third year of law school. His couldn’t-care-less attitude and immaturity cause distraction, as well as tension. Alex, the youngest, 23, has just won a scholarship to study in the United States. All hope is fixed on him. It’s a bittersweet period, as the three sell the family home where they spent all their summers… but also one that marks a new beginning in their lives.