Claudia, thirty years old, works in a travel agency and she studies Russian at night time. Her life is in a rut, but she doesn't care about it. During a Russian lesson, Claudia meets Boris, a smart and handsome 40-years-old teacher from Ukraine. A mutual attraction is growing up between them. At the beginning of the summer, Russian lessons are over but Boris comes back to Claudia, asking her to lodge Olga, his cousin...