It's the last summer in Falkenberg. Five childhood friends who have become young men. David who yearns to be a child again and Holger who never wants to move away. Two best friends that escape to the forest and to the ocean, away from the future.
Jesper constantly returns home without anybody really noticing that he’s been gone. Jörgen finances his catering company, "Breakfast in bed" by burglarizing houses. And John, always in a bad mood, yet believes that bacon makes him happy.
Falkenberg Farewell - a film about friendship and memories and a final farewell to the little town by the sea.