Nicolas Bro reigns supreme in the role of Nicolas Bro – a man intent on making a film about himself. His friend Christoffer Boe lends him a camera and tells him to record everything, a remark which Bro takes a little too literally. His constant filming succeeds in driving both his wife Lene and his friends nuts, and when Lene finally calls it a day and moves to Berlin, Nicolas – driven by the thought of getting her back and filming the entire process – begins his inevitable descent into disintegration. His self-monitoring is so hair-raisingly private (and creepy!) that it becomes impossible to separate fact from fiction.