Five women in their early thirties meet for the first time in fourteen years when they return to their small hometown to attend the funeral of their favorite teacher. The reunion unexpectedly continues through the night and the following day, taking them on a journey to the past, present, and future, in which old wounds are reopened, but friendships are also rediscovered. Have these women’s dreams simply gotten lost over the years or is there a place in their lives for new utopias?