September 1, 2001. Elliot, an American spy, decides to disappear with some crucial information. At the same time, he tries to see his daughter, Orlando, who he abandoned ten years before. Irene, a long-standing friend, must organize this meeting in Venice, accompanied by Elliot’s adoptive son, David. But they didn’t factor in the presence of William Pound, an unscrupulous killer and amateur poet.