John Locke, an art historian, is doing research on Orientalism in the visual arts — with a particular focus on Delacroix and the work he did in Morocco. He meets Anatoli, an alleged antiques dealer and coordinator of Orientalism exhibitions for perverse amateurs. John is drawn into this web of sado-erotic phantasms by Anatoli and the pseudo-ghost of the too-beautiful woman, without realizing that he’s being manipulated.