Pierre and Lucie are brother and sister. Their lives consist of studying, their rock group, hanging out with childhood friends, love affairs. However, one evening, Pierre doesn’t come home. His mother and sister are worried. The police eventually find his inert body. Pierre has been beaten to death. Lacking clues, the investigation stalls. Lucie is determined to reveal the truth and hunts down the suspects.