Zina and Kame, promising and resourceful young people, find themselves disillusioned by Algeria’s ongoing civil war and decide to seek a future elsewhere. They search the city of Algiers and its suburbs for a certain Bosco, an elusive smuggler who, it is said, can provide them with fake passports.