One day in the courthouse of Naples : the protagonists are a 70yr old justice of appeal, his associate judge, Elena, a vivacious and friendly 45 yr old woman, and the greatest criminal lawyer in all of Naples. They are all involved in resolving a judicial proceeding on the camorra...