It is night in the Sinai desert. A group of men and women keep warm around a campfire under the moonlight. The women speak Russian, they come from the East. The men are Bedouins, who normally tend their herds in the vicinity. Tomorrow, if everything goes well, they will secretly cross the border. Tomorrow, Diana, Katia, Kristina and the others will be beaten, raped, and auctioned off. They will be passed from one hand to another, victims of an international network of trafficking in women. One night, in a club, Diana meets Rose. She asks for her help. Help, to save her from this network, which is run by Anne, Hanna, Yussuf and Hezi.