Guillaume, a 24 years old boy, tries to emancipate himself from the love of two women: his grandmother, Régine, who raised him, and his own mother who recently died of cancer at 47. The ashes of the deceased are kept in a box and placed on the balcony. Régine and Guillaume are used to and keep it like that. When Maxime, a young domestic, arrives, he will oblige them to move the box, which up to now they have been trying to avoid...