Volatile and unpredictable, Margherita is a singer forced to face up to a personal crisis caused by a series of problems with her vocal chords.Her daughter, Chiara abandoning her own roots, living in Rome and working as a logo podiatrist.Her relationship with her mother having been conceived most of all, through separations and opposition. A bridge between them is found in Lucia, Chiara’ daughter. The little girl ‘s relationship with her grandmother is based on freedom.With her grandchild, Margherita plays the role of a mother, the one her own daughter, Chiara never had.