After years of living in Israel, a young woman returns to the United States to search for her only living relative, the brother of her deceased mother. Penniless, armed only with her winning optimism and the fearlessness born of youth, Lana ends up living in a mission in downtown Los Angeles. There she sets out to find her reclusive uncle, an obsessive loner fixated on weeding out people he thinks are dangerous to the state. When the two finally meet, their lives overlap and intersect, taking us in strange and surprising directions.