At a small border-post on the Yugoslav-Albanian border, yet another generation of soldiers suffering the usual amount of boredom awaits the end of their service, counting days to the moment when they should take their uniforms off for good. It is the spring of 1987 and the thought never even crosses their mind that they would, in fact, put them back on quite soon and go to war. These are the last days of the country called Yugoslavia. Yet no one knew at the time.