Having deliberately lost sight of each other because they do not get along, Sam and his sister Catherine must now deal with their mother’s sudden death. All through the night before the funeral, together they seek a way of coming to terms with their sorrow and resolving their longstanding and bitter differences in the face of this tragedy. Because they are young and still have a whole lifetime ahead.