Geneva, 24 hours in the life of five people, none of whom fit into Geneva’s postcard image as a city of privilege. Hans an old cop exhausted by life and a divorce he did not expect at all. Adé, a young Malian who dreams of becoming a famous football star, but has to hide and to work illegally for now. Momo, who has abandoned his studies to become a garbage collector in order to support his family in Algeria, but cannot bring himself to tell them the truth about his new life. And then there is Claire, a young Swiss woman, lost and erring in the night. Annihilated by the use of drugs.. A chronicle where the destinies of locals and foreigners will cross, collide, between doubt, dignity, indifference, violence, and humanity… A night revealing to each one of them what he wanted to hide or did not want to see.