Charlotte is a sound engeneer. Her mother is murdered in her house in the countryside. Charlotte realizes that she doesn't know much about her mother's life in the village. The official investigation isn't going anywhere, and the place seems full of secrets. Charlotte decides to take action. She uses her sound equipement to carry out her own investigation. While listening to a recording just made in the house where the murder took place. Charlotte discovers a strange phenomenon: sounds from the past blend in with sound from the present.