Terminal prankster Frantisek Hána refuses to grow up and take certain responsibilities, despite his wife Emilie's constant badgering to do so. Even faced with his own looming death and an ungrateful son who wants to whisk his parents off to the old folks' home, Frantisek's wit won't quit as he vies to live until he dies.