Gal, a retired gangster, lives a happy life with his wife Deedee in a beatiful house in spain. Don Logan, a respected name with the mob and an old "friend" to Gal, suddenly shows up. He wants Gal to join him on this big strike in London together with a well picked out gang of respected gangsters. When Gal keeps turning him down, Don gets more and more threatening, no is not an answer. How far will Don go to get his will done? What options is there for Gal? Will this ever end?