A ruined banker, a homeless person for whom the end is preferable to hunger, the manager of a brasserie, "Gare du Nord," looking for adventure, a police captain madly in love with his colleague’s wife, a film director trying to find a subject, a jewelry seller (who, is in fact, a gold-digger), a fake cab driver but a real crook, an impresario who is as charming as he is Machiavellian, a shady real estate agent, a mad cow that’s wandered on to the high-speed train tracks, a prostitute as honest as she is maternal, an underground restaurant not listed in any guide, a Christ crucified in front of the Sacré Coeur, and opera-loving and swinger politicians. In short, an entire inventory in the Prévert style, a whole sample of men and women who all dream of being on the same level of what we could call a Richter love scale.