Heike is in her mid forties and doesn’t expect much more from life. At home, her husband and two children get on her nerves, and she works as a cleaner at Berlin Schönefeld airport. However, things change when one day Heike and her new colleague discover Nina, a pregnant immigrant hiding in the airport.