Obese, balding, 33-year-old Salvador Santos doesn’t seem a likely hero. But he has no choice, especially after a strange space traveller warns him that his best friend, the handsome millionaire Arturo Antares, is actually Noca, a tyrant from another dimension, who has been hiding in his friend’s body for years.