Who is the hidden perpetrator of the frightful crimes of the “monster of the woodland strip”, one of the most merciless murderers in the history of criminology? How can a man alone rape, kill and devour more than 50 babies and teenagers without leaving traces in the immense territory of the former USSR? All takes place in the late 80s. Detective Vadim Timorovic Lesiev , young magistrate and father of a family, must urgently find an answer to such terrible questions.