Sarah is a beautiful and talented 16 year-old. She has few friends and hangs dearly onto her dream of becoming a professional ballerina. Her family is more than well-off but all she wants from her parents is love and support. Her father is always busy with work and her mother sees her as a rival. When Sarah meets the charming Vic, she thinks she has finally found her soul mate, someone whom she can entirely trust. At least that’s what she thinks… Is Vic really the charming man she thinks she knows so well? And does he really want to help her?