Rita is ecstatic when Dennis, her 26 year-old son, is released from prison after having been sentenced for raping a minor. However, the neighbours are not so pleased, in particular Barbara, the sister of the victim and mother of an eight year-old child. Determined, Rita puts up a tough fight for her son’s future...