In the wake of her husband's death, Reyhan longs to re-open her late spouse's café despite rigid social standards that explicitly discourage her from doing so. Isolated from her friends and neighbors for her headstrong efforts to get the business back on her feet, Reyhan also faces pressure from her conservative brother-in-law Nasser - who longs to take Reyhan as his second wife as permitted by custom. Despite Nasser's vengeful efforts to break Reyhan's spirit and put her out of business, Reyhan's culinary skills soon begin drawing a healthy clientèle that includes kindly Greek trucker Zakariyo, whose relationship with the determined restaurateur may provide an exit from her current crisis.