Jahwad, 30, is a school dropout and delinquant. The police are after him and his family has had enough of him. One day, out of the blue he is asked to go back to school. It isn’t such a bad place after all, is it? There’s a good atmosphere, one learns a lot, girls are pretty, classmates are friendly, and, most importantly, there are no police! It seems as if everything will turn out well, except for one minor detail – Jahwad is the teacher!