Père Lachaise in Paris is the eternal resting place for many, including Jim Morrison, Proust, Apollinaire, Modigliani, Yves Montand and Simone Signoret, María Callas, Méliès, Ingres... alongside several other anonymous people. Most are visited by their loved-ones or admirers, and sometimes an observant onlooker rescues them from oblivion...