Liberty and loneliness are close together. As well as pleasure and sadness, outcry and speechlessness, violence and tenderness or aggression and helplessness. A relentlessly and honest insight in four, tight enmeshed, human destinies. Without embellishment and nearly documentarily we watch the characters through their day - their night and the "day after".