A sprawling Italian city of our times. The “unknown woman” is Irena. She had come to Italy many years before from the Ukraine, and today lives amidst ghosts of the past and a search for the present: two planes of time that interweave, superimpose, and make up an intriguing puzzle, a taut high-tension narrative. Who is Irena truly?