Stefan, a young engineer, works in a printing house in Bucharest. He falls in love with Brindusa who he plans to marry. But the owner of the company and Brindusa’s ex-lover, Iorgo, is trying to jeopardise the marriage. During the ceremony, Iorgo gives one last desperate shot to win Brindusa back.