An irrepressible passion blossoms between 27 year-old aspiring writer Stefania, and Stefano, a 15 year-old high school student. Their unusual relationship obviously baffles friends and relatives of both components of the unusual couple. Can their feelings withstand their own fears and the pressure of society ? ... Based on the homonymous novel by Alessandra Montrucchio.