Madrid, 1961. Carlos, a Law student, manages a cine-club and programs a cycle of the classic "Carl Dreyer". Santi, a priest and friend of the family, then visits Carlos' girlfriend, Elena, while going to missions. This will change the live of the couple, also affecting Julia, the club's projectionist who is also in love with Carlos.