Franz, a bus driver, continues to hope in a life-changing piece of luck, and continues to play poker – and lose. Then Leila, a beautiful lady con artist, and a tremendous liar, bursts into his life … Unfathomable chance places Leila and Franz in the midst of a furious struggle for a microchip that would be the ruin of a very powerful individual... Then they receive unexpected help from Matera, a secret agent with a fondness for jazz and good books. From the novel by Gianpiero Rigosi, with the same name.