The winter of 1967 is almost over. Nine-year-old Laura is found drowned in a swamp near a remote boarding school in the Pyrenees. A month later, Marco moves to town and into the attic of a secluded house in the mountains. Meanwhile, Julia, the school principal, witnesses strange events connected to Laura’s roommate Mónica. The place both scares and attracts the girl, who is convinced Laura is still there.