Why don’t others love us the way we want to be loved? This question obsesses the characters in the story, set on June 24, the Night of San Juan. The Mediterranean Sea, a family party, a bad decision and the fragile thread that binds their worlds breaks. A desperate need for love can lead to actions that jeopardise relationships.