Paris, 1969. The filming of a sci-fi movie set in the distant year 2000 is in trouble. The director's obsession with the actress who plays the sexy secret agent Dragonfly (Angela Lindvall) has clouded his judgement and the film has no ending. A young American (Jeremy Davies), in Paris to document his life on film with total honesty, is brought in to finish the movie with a bang. This proves to be difficult when the line between his fantasy life and reality becomes blurred, and he finds himself seduced by the charms of Dragonfly.